torsdag den 31. marts 2011

Der kom et brev

I dag fik jeg regningen på Namba's aflivning. Sammen med regningen fik vi et personligt kort, som jeg blev meget meget glad og rørt over. Der stod:

Kære venner.

Det var en hård dag, at skulle sige farvel til Namba. Hun har altid været en enestående hund, nem at tolke, og nem at behandle. Som familiehund vil I aldrig få en bedre.
Vi vidste dagen ville komme, men man kan aldrig være forberedt nok. Man håber til det sidste, at der sker mirakler.
Som dyrlæge er det heller ikke let, for vi bliver jo også knyttet til dyrene. Jeg måtte have en stille stund, da I var gået. Jeg håber af hele mit hjerte, at se jer med en ny hvalp en dag. Det bliver jo nok ikke lige nu, godt at I har Rino. I har fået en dejlig hund ud af ham.

Jeg vil sende et stort knus til VERDENS bedste hundeforældre.  .......

Jeg vil vove at påstå, at vi har verdens bedste dyrlæge. Ikke nok med at dyrlægen tænker på dyrene vel og vel, så tænker vedkommende også på menneskerne bag ved dyrene. Så længe det er muligt vil du være vores dyrlæge. Det er sikkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)