tirsdag den 16. april 2013

Kildegården

I går blev jeg gjort opmærksom på, at der var mulighed for, at deltage i bide træning på Politihundeskolen i Farum. Politiet er i gang med, at uddanne figuranter fra hele landet til forsvarsarbejde, og skulle bruge forskellige hunde i alle aldre til formålet.


Da jeg stadigvæk er lidt stækket efter mit anfald i onsdags, fik jeg Preben til at køre mig derned. Jeg føler stadig, at det er lidt uforsvarlig, hvis jeg selv sad bag rattet. 
Af samme grund, skal jeg også være lidt påpasselig med kraftige ryk og hurtige bevægelser i forbindelse med træning. Derfor lod jeg Jens, som Danny har trænet med det meste af sit liv lege med ham. Han aner ikke, hvilken pote han skal stå på, når han ser ham.






Frokostpausen blev indtaget i det fri, hvor der blev serveret grillet pølser og hyggesnakket. Der var mødt folk op fra flere PH afdelinger, og fra os var vi fire fra kåringsholdet. 







De næste dage kommer også til at foregå på Kildegården.  Jeg håber, at jeg selv kan fører min dejlig dreng den sidste dag, da jeg får det bedre og bedre for hver dag der går.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok hyggeligt ud :)
    Kan se på billederne HVOR Danny nyder det :)
    Pas nu på - du skulle få et tilbagefald.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Synd for dig at du ikke er på toppen. håber at dine kræfter vender hurtigt tilbage. hvis du møder en der hedder Niels fra Jyderup med hans hund så hils fra hans niece. De er helt tosset med PH træning så måske har han også taget turen. God fornøjelse.

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)