onsdag den 18. december 2013

Mistanke..

Danny begyndte for alvor at bide og klø sig søndag aften, hvilket resulterede at han kom til dyrlægen mandag. Her blev der taget en blodprøve, som vi i skrivende stund venter på svar af. Som dagene er gået, er hans kløen blevet værre, og han er nærmest desperat, når han endelig får fat. Det er så voldsom, at han tit vælter bagover. Jeg blev i dag kontaktet af en clairvoyant, der fortalte mig, at han har en brændende kløe, der i den grad piner ham. Clairvoyanten forslog, at jeg gav ham et bad. Netop et bad hjalp lidt i sidste uge, hvor vi havde hudsvamp som mistanke. Knægten har hele dagen låst mit blik på en meget be' om hjælp måde. Det virker som om, at badet har givet ham lidt ro i hans kløe. Han sover på nuværende tidspunkt.. Det vi nu har mistanke til er skab. Så jeg håber, at vi snart har et svar på blodprøven, for han har det bestemt ikke rart sådan som det klør.. Indtil vi har et svar holder jeg ham isoleret fra andre hunde og træningspladsen. 


1 kommentar:

  1. Hold da op hvor er det lang tid siden jeg har haft tid til at se på Dannys blog - godt vi snakker sammen på andre måder :D ellers kunne man da godt blive helt forskrækket, men nu vil jeg prøve at læse lidt op :D
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)