fredag den 3. januar 2014

Kontrol hos dyrlægen

I dag var det tid for en kontrol hos dyrlægen på Danny's svamp og analkirtler. Dyrlægen var tilfreds med ham, og vi er færdig med hans penicillin kur på mandag. Han skal dog vaskes et par gange mere, da han stadig her lidt skæl tilbage i pelsen, men lugten af sure sokker er helt væk. Jubiii!

Vi holdt nytår i Sverige, hvor vi var ude og træne selvkontrol. Han arbejder ganske godt med det nu, og stresser næsten ikke længere. Desuden var vi ude og gå spor. Preben lagde et spor fra bilen og ud over en mark, hvor efter han fortsatte ind i skoven. Da Preben så os nærme os i skoven, satte han i løb videre frem. Jeg råbte ham an to gange, men han stoppede ikke. Så satte jeg knægten på et medløbsstop, som han missede, da Preben flyttede bidestyret som knægten var i springet. Sporet havde en længde på en kilometer, og blev taget som et ungt forfølgelsesspor. Efter sporet blev der leget med bidestyret til stop fornøjelse for Danny.

 
Danny fik også leget med Jack på denne tur. Man kan godt mærke på ham, at han ikke længere finder sig i hvad som helst fra Jack side. Men de går stadig rigtig god i spand.

1 kommentar:

  1. Forstår ikke meget af dette indlæg, men jeg er da glad for at Danny endelig sætter grænser for Jacks måde at lege på.
    K.H.
    Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)