onsdag den 9. juli 2014

Ferie ferie ferie.

I går tog vi hjemmefra og kørte på ferie. Vi lægger ud med et par dage i Vittsjö, hvor her er næsten ulideligt varmt. Temperaturen nærmede sig de 32 grader. Det er altså for meget til, at jeg gider noget som helst, men Danny skulle da ikke snudes. Hvad er mere nærliggende end, at opfylde et af hans største ønsker her, nemlig at komme ud og bade i søen.

 Danny elsker og svømme, og kan næsten ikke holde sig i skindet, når vi går de få meter ned til søen, men jeg vil ikke trækkes, og det blev eg i dag. Jeg havde dog sat mig for efter, at knægten og jeg havde en kammeratlig samtale, at gjorde han det en gang til, så var det nul badning.


Da vi havde spist til aften, og temperaturen blev mere human på bare 26 grader, tog vi en tur i klubben, hvor Danny kunne løbe lovligt frit. Her bad han om træning, hvilket han så fik. Fri ved fod, apport, afdækning, to runderinger på død genstand samt et gernings sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)