mandag den 7. oktober 2013

Dage derpå og ben

Siden i onsdags, hvor jeg fik svar fra clairvoyanten, som Danny virker glad for, er der sket en del med knægten til den positive side. Han er blevet utrolig kælen, og skal næsten sidde op af mig hele tiden. Desuden har han fået meget mere ro på sig selv, når vi træner. Han tolerance er vokset en del, og hans selvkontrol er blevet meget bedre. Han er helt igennem en rigtig dejlig dreng, som jeg bare elsker. 

Da Danny igen har gået og knystet lidt, valgte vi, at lægge en tur omkring dyrlægen i dag. Der var ikke noget og se i hans hals. Da han tidligere har haft hjerteorm, valgte vi ligeledes, at få taget en test for dette. Svaret får vi i morgen. 




Da vi kom hjem gik vi ned på marken og lavede lidt selvkontrol, hvilket gik rigtig godt. Han er næsten sikker, når man kaster sig ned foran ham med et bidestyr. Der er dog stadig plads til forbedringer. Efter selvkontrol bad jeg Preben lægge et spor rundt i området. Efter et kort stykke tid satte jeg knægten på, og han fulgte det slavisk over græs, grus, jord og blade. Op og ned ud og ind gik det og tilsidst fandt vi far til stor glæde. Og han havde det dejlige bidestyr. Det er en herlig beløning for knægten.

Tilbage på matriklen var det spise tid. Det kom der denne lille video ud af.



1 kommentar:

  1. Selv om det lyder som en umulighed så tror jeg at Danny knægten mindst kommer helt op på højde med Namba ( hvis ikke han gør det umulige? og overhaler vidunderlige Nambas plads i mors hjerte) og Ja han ER fantastisk :-) det synes vi alle jo :-) Sidder lige og tænker på dit første møde med Danny og hans före dette fam. Det var kærlighed ved første blik og du håbede og ønskede at det netop blev gul hund der blev din. I er helt sikkert skæbnebestemt for hinanden i 2 :D
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)