fredag den 9. december 2011

Den glade svømmer er tilbage.

Jeg havde lavet en aftale med Lone, der tidligere har behandlet begge drenge, blandt andet fik hun ordnet Danny's køresyge. Denne behandling ville hun ikke have noget for, så jeg havde fået lavet en lille julekurv med lidt lækker til hende i stedet. Derfor havde jeg fortalt hende, at Rino havde problemer, og jeg skulle snakke med hende face to face. Dette korte møde fandt sted i hundesvømmehallen, hvor hun lige havde svømmet med en af sine hunde, og Rino skulle i bagefter. Da hun så Rino, blev hun meget glad for at se, hvor godt han var kommet sig.


I dag kan han stå og strække både forparten og bagparten rigtig godt. Han vælter ikke længere, når Danny ramler ind i ham under leg, og han er hopper og springer glad rundt, når der skal leges eller vi skal ud.
Rino mangler kun en prednisolon, som han skal have en halv af på tirsdag og en halv på fredag, så er han helt færdig med medicin. Det lader ikke til, at han har fået det værre af, at slippe prednisolonen, tværtimod.

Videoen er fra Rino's svømmetur i dag. Man kan se på skærmen, hvor godt og lige han træder igennem under vandet. Desuden er han nu oppe og svømme 240 meter ad gangen. Nu skal vi bare se om vi kan få mere muskelmasse på hans bagpart, som altid har været svag i den tid vi har haft ham.

Godt gået gamle dreng :-)

1 kommentar:

  1. Det ligner mest af alt et mirakel :-) Hvor er det fantastisk.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)