onsdag den 9. maj 2012

En glad gammel dreng

I formiddags var gamle elskelige Rino med en tur på stranden. Åh hvor han nød det. Han løb glad frem og tilbage, bare ikke da jeg tog mobilen frem for at tage de små videoer af ham. De er ikke lige gode, men jeg har valgt, at lægge dem ud alle fire til ære for han tidligere madmor, som fast følger ham her på bloggen.





Som det kan ses på videoerne er han en gammel og noget stivbenet dreng, men en stor livsglæde. Rino var så glad for turen, at han ikke ville ud af bilen, da vi kom hjem. Jeg blev lidt bekymret for om der igen var sket noget med hans bækken, men han ville bare på stranden igen - så måske i morgen min dreng. Inden han fik lov til, at komme ind i huset, fik han lige spulet sandet af i lunken vand. Det løftede lige hans humør igen, da han ikke fik lov til at blive i bilen.

Jeg er flere gange blevet spurgt om, hvorfor jeg ikke har begge drenge med på samme tid. Det har jeg ikke fordi det er vigtig at de får alene tid med os. Desuden er Danny lidt voldsom i legen, hvilket  til tider kan være for meget for Rino. To hunde er jo ikke så ringe endda, da det er lig med dobbelt motion - nå ja så næsten :-)





Her blev også taget nogle få billeder med mobilen. Hvilken en der er bedst ved jeg ikke rigtig, gør du Maj - Britt??





5 kommentarer:

  1. Dejligt at se hvor glad han han er og hvor godt han bevæger sig - Jeg savner vores ensomme dejlige gåture i Vittsjö, man "snakker" så godt med en gammel døv hund :-D og møder man nogen 2 benede individer glor de ikke på en og tænker "åndsvag" hun går og snakker med sig selv, når man har en stor dejlig schæferhund med- de smiler bare og man kan se de tænker vi går og hyggesnakker og synes det er "sødt"
    Gi' min gode ven en stor krammer fra mig og meget gerne en til hans lillebror også:-) ok skidt i får en allesammen.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er overbevist om, at han nyder jeres selskab lige så meget som I.
      Masser af krammer retur til jer :o)

      Slet
  2. Elskede lille Rino-vandhund. Hold da op hvor han nød det i fuuuulde drag :-) Og lægger op til pindeleg, gør han også. Ja han var i fuld vigør :-) Jeg gætter på, at du kun kaster lidt pind for at spare ham. Men slipper sin menneskemor af syne, gør han ikke. Han skal sørme ikke risikere, at du pludselig er væk :-) Jeg kan simpelthen ikke vælge mellem de 4 fotos Katy. Jeg synes, at de er skønne alle sammen, så de er downloaded :-) (Har ligget syg de sidste 4 dage, så jeg har først set det nu), men sikken glæde. De videoer og fotos vil jeg se på maaaange gang :-) Knus, kram og kærlige tanker til Rino og hans menneskemor fra x-menneskemoren Maj-Britt

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan være ganske rolig Maj-Britt. Der blev kun kastet det pind, som kan ses her. Jeg behøver ikke at sige, at du kan tage det som du kan bruge af "vores" dreng??

      Knus og våde slik fra Rino - fra os kun knus :-D

      Slet
  3. Hehehe tak tak Katy, sætter stooooor pris på, at I kun sender knus fra jer :-D Og også tak for de herlige videoer og fotos. Du kan tro, at jeg "rager" til mig :-) Det er bare så skønt at se, at han stadig tigger om at lege. Han stortrives hos jer ! Det er vidunderligt ! KnuuusR fra Maj-Britt

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)