tirsdag den 5. april 2011

Min kommende hvalp

Vi ved endnu ikke, hvilken af hvalpene det bliver, men et er sikkert. De er bare så dejlige, og det er deres forældre også. Den sorte tæve Kira er hvalpene Danny, Dirch, Dario og Dittes mor. En virkelig dejlig tæve, som jeg faldt pladask for. Hun mindede mig så meget om Namba i hende blide væsen. Den grå han Brian er hvalpenes far, som er tjenestehund i politiet. Brian's far er Otto, som har kennel Klintemarken.
Hvalpen her har stadig blå øjne.

Er jeg ikke dejlig



Kira, en rigtig skøn tæve og mor


Spisetid

Brian, en dejlig dreng og hvalpenes far

Begge forældre er rigtig dejlige, rolige og harmoniske hunde, der tiltalte mig meget. Så meget at jeg kunne have taget Kira med hjem på stedet. Ih hvor jeg glæder mig til, at se dem igen på lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)