lørdag den 9. april 2011

På hvalpe besøg

Ved middagstid i dag stod den igen på besøg hos skønne Kira, dejlige Brian og deres 4 vidunderlige hvalpe. Det lykkedes ikke at få et billede af den stolte mor Kira, der var mere interesseret i at lege med bolden udenfor. Derimod var far Brian villig til et profilbilled. Det er ham den dejlige grå fyr her under. Hvalpene var noget trætte mens vi var der. Derfor vil jeg lade billederne tale for sig selv.









Da Otto, kennelejeren satte maden frem til hvalpene, skal jeg love for, at der kom liv i dem. De spiste med god appetit, hvorefter de kvitterede med stor og småt. Efter et godt måltid med BARF var det igen tid til en lur for de små. Hvalpene er nu 4½ uge gamle, og der er virkelig sket noget med dem siden vi så dem for en uge siden. De begynder at ligne rigtige hunde, og bevæger sig frit omkring i hele huset.


Næste gang vi skal ned og se dem er de blevet 5 uger gamle. Jeg glæder mig allerede :-) For mig er der ikke noget skønnere end, at følge sin kommende hunds udvikling fra den er helt lille.
I morgen vil jeg lægge en lille video fra dagens besøg ud her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)