søndag den 10. april 2011

Rino's vand leg

Rino har været med mig i haven efter vi havde været en tur  rundt om søen. På turen lod jeg han søge efter bolden, som jeg havde gemt. Vel hjemme igen gik vi som sagt i haven. Jeg gik for noget tid siden i gang med en større omlægning af haven, som jeg havde regnet med, at jeg havde hele sommeren til. Men da vi skal have hvalp til maj, har jeg fået noget travlt med, at blive færdig med de store ting. Rino hjælper mig gerne med vandingen, selv om vi ikke altid er enige om det der skal vandes. Showet ender altid med, at en af os er gennemblødt. I dag var det Rino der vandt. Han fik fat i studsen på  haveslangen, og fik vandet alle andre steder, end lige det der skulle vandes. Jeg vil af gode grunde ikke have mit kamera med ud i den leg, men fandt i gemmerne en lille video fra sensommeren 2008, hvor vi lige havde fået ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)