torsdag den 28. april 2011

Danny 7 uger og 1 dag

I går fik vi endeligt af vide, hvem Danny var. Det var den gule hvalp, og ham jeg havde udset mig ved det sidste hvalpebesøg i søndags. Han klarede sig bedst i politiets hvalpetest, men er lidt mere stille end sine brødre, hvilket jeg godt kan lide, når man tænker på, at vi har Rino på 11 år.





Her sidst på eftermiddagen var vi på endnu et besøg på kennelen. Det bliver til det sidste besøg inden vi skal hente Danny hjem. I weekenden er vi optaget. Mandag skal han chippes og tirsdag står den på vaccination. Hvalpe kan godt blive utilpas af vaccinationen, så derfor bliver Danny ikke hentet før onsdag morgen. Ved at hente ham om morgenen får han hele dagen til, at se sit nye hjem an, hvilket jeg absolut mener vil være bedst.

Jeg havde købt et halsbånd til ham, men det var for stort, så jeg skal ud og have et der er lidt mindre i morgen. Jeg vil nemlig gerne have, at han har et halsbånd og navneskilt på, når vi henter ham.
Hvis jeg nu spiser godt af det ben her, mon jeg så bliver lige så stor som

min far en dag? synes Danny, at tænke. 


Forleden dag var hvalpene en tur i skoven men deres far Brian. Brian kunne dog ikke lokke hvalpene med i søen, men der er vist ingen tvivl om, at de har hygget sig. Ifølge Otto, kennelens ejer, havde hvalpene fået en del flåter med hjem fra skoven. Irriterende når man nu kunne have det så sjovt!

3 kommentarer:

  1. Tjuhej-faldera hvor det går, og hvor er de bare aldeles bedårende. Tillykke med at I nu kender jeres nye familiemedlem, jeg tror Danny er en meget heldig, lille hvalp som får et fantastisk hundeliv hos familien Bæk. :o)

    SvarSlet
  2. Kære K
    Skønne billeder, et stort til lykke til jer. Det bliver bare så dejligt for jer. Jeg kan næsten regne ud af det er i morgen at I skal have ham... det bliver bare så spændende.
    knus Lone

    SvarSlet
  3. Hej Danny!
    Velkommen hjem til (vil du snart opdage)verdens bedste hundehjem.Vi glæder os meget til at hilse på dig.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)