mandag den 12. november 2012

Åh på stranden igen


Som nogen sikkert har lagt mærke til, så er det noget siden, at jeg sidst har skrevet her på bloggen. Det skyldes at jeg har haft problemer - altså med bloggen og ikke hunden :-)
Knægten stor trives, og vi har fået trænet en del, og jeg ser også fremgang med ham.
I sidste uge var vi på stranden for første gang her i efteråret, hvor vi lavede lidt rondering og spor. Det er meget sjælden, at vi ikke træner bare lidt. På lufte vores lufte ture bliver der som regel lidt lineføring.

I torsdags blev Danny skrevet op til en FP i schæferhundeklubben. Det bliver sikkert engang til marts, så vi har tid til fin pudsning. Han er stadig en til tider noget ukoncentreret lømmel, selv om han har fået meget mere ro på sig.. 

Når vi er i Sverige bliver der meget tit spurgt til ham, og jeg har indtryk af, at de er glade for ham der ovre. Men han er nu også en dejlig dreng, der altid er glad med logrende hale :-)


1 kommentar:

  1. Man kan tydelig se han nyder det drengen - men synes også jeg kan fornemme savnet af en 4-benet ven- men tydeligt en hund der stor trives.
    Det bliver spændende når han skal til FP - men du ville vel ikke melde han til det hvis du ikke tror på han bliver klar til det.
    Selvfølgelig er de glade for ham i Sverige :-) man kan da ikke andet end være glad for og elske en så glad og positiv hund:-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)