fredag den 23. november 2012

Puden

Som jeg skrev i går, så var jeg kørt ud til Hedvig for at købe en lille pude til Danny. Han blev så glad, da Preben smed den ind i vognen, at jeg ikke nåede at tage plastikomslaget af, før knægten havde taget den i brug. Nu er der nok nogle der vil sige, at den er alt for lille, hvilket den også vil være, hvis han skulle ligge udstrakt, men Danny krøller sig altid sammen, og min erfaring er, at når han ligger udstrakt derhjemme, så ligger han sig ud på gulvet, selv om han har flere puder og senge der passer i størrelsen.



Selv om han som på billedet er god til at hvile, når han er indendørs, så er han meget svært at holde i ro udenfor. Han blev rettet i går, og skal tage det meget med ro et par døgn efter. Det er ikke noget der passer knægten, at være i forholdsvis kort snor på lufteturerne.
Danny var noget øm i sit bækken i morgens, hvilket er forståeligt, da det var en slem omgang. Efter flere små ture har han fået det meget bedre, men der bliver ingen leg med kammerat Jack denne gang. Stakkels Jack, han savnede sin kammerat så meget, at han stak af fra Göran og løb efter bilen op til vores plads, hvor han ventede på at Danny skulle komme ud og lege. Danny kiggede mindst lige så meget efter Jack, men han er ikke helt så afhængig af ham som omvendt. 

Nu kommer Danny med alt sit legetøj, så jeg vil lige hygge stille lege med ham. Man kan da ikke andet med de bedende øjne. Jeg smelter hver gang jeg kigger ind i hans dejlige blide øjne <3

Af hans øjne er grønne skyldes, at jeg har taget billederne med min mobil.

1 kommentar:

  1. Mor må jeg snart komme ud og lege? De bedende øjne er da ikke til at stå for :-) Kan godt forstå du smelter:- Og stakkels stakkels Jack. Håber de snart kan få sig nogen vilde løbeture sammen :-)
    K.H. Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)