tirsdag den 17. september 2013

Elsker man sin hund, eller elsker man sin hund??

I søndags tog vi og knægten på nye udflugter. Jeg havde læst i en bog om et dejligt sted i det nordøstlige Skåne. Derfor tog jeg kontakt til forfatteren af bogen, så jeg vidste, hvor vi skulle køre hen. For pokker et dejlig sted, hvor man kunne gå på grussti hele vejen rundt. Det tog sin tid, at komme de to en halv kilometer rundt, for der var rigtig mange aviser, som skulle læses undervejs.




På bagsiden af søen lå der et hundhägn, som er en mindre indhegning. Her kan man slippe hundene løs, hvis vel at mærke alle er enige om det. Det er ikke sidste gang, at vi har været der.


Tilbage til Danmark.

I sidste uge fik vi de billeder og tekst med hjem fra Sverige, som vi havde bestilt. I dag fik vi dem sat på den lille Campingvogn, som vi i det daglige kalder Hundehuset. 

Elsker man sin hund eller hva??

1 kommentar:

  1. Sikke et dejligt sted i har fundet der :-)
    Typisk dig at tage kontakt til forfatteren for at finde det helt rigtige sted til endnu et nyt sted at udforske for knægten :-)
    Det ser knaldgodt ud det i har lavet ved hundehuset :-)

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)