søndag den 14. august 2011

At træne med Danny efter han havde hvilet en uge efter hans stunt sidste lørdags, var altså temmelig besværligt. Han havde ganske enkelt ALT for meget krudt i måsen til, at han kunne koncentrere sig. Jeg skulle bare have været i skoven en lille halv times tid inden, men det kom jeg ikke. Lineføringen gik slet ikke. Det er første gang det er sket :( I det efterfølgende spor gik det meget bedre. Han er om nogen tændt på sporet, og for første gang fik vi ikke af vide, hvor træneren gemte sig. Derfor er man nød til at stole på hunden. Det gik også rigtig godt for Danny's vedkommende, hvor han klarede sporet i græs, på asfalt og grus. DYYYYGTIG DANNY!!

Her til morgen havde Danny stadigvæk ild i rumpen, så jeg gik over i skoven, hvor han fik lov til at søge længe, men i korte opgaver. Så hjalp det endelig på noget af hans energi, men ikke mere end han var klar til at indtage mine bede.

Grrrr Danny. Du er en skøn dreng ;-)

1 kommentar:

  1. Så lærte hans mor da, at hun altid skal "krudte Danny af" en anden gang - hvis han har været tvunget til en længere pause:-) men han er da helt fænomonal til spor - det er fantastisk.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)