mandag den 8. august 2011

Der er bestilt tid

Så har jeg bestilt tid hos dyrlægen til Danny og hans mælketænder, da jeg vil have tjekket hans hjørnetænder, hvor han både har en fast mælketand og en blivende tand, som er langt fremme. Spørgsmålet er nemlig, om han skal have de to hjørne mælketænder trukket ud. Desuden har jeg bestilt tid hos vores ledmanipulatør, som vi havde til at rette ham, da han var køresyg. Hun skal tjekke ham op efter det voldsomme uheld han havde i lørdags. Danny har det fint, han halter ikke, og har ikke fået smertestillende medicin. Derimod løber og springer han rundt, hvis vi ikke holder ham lidt nede. Vi vil bare være sikker på, at han ikke har fået nogle forskydninger, som kan give ham nogle grimme skader senere i livet.


Danny vokser godt, men han tager ikke lige så hurtigt på længere. Han er næsten lige så stor som Rino, men vejer noget mindre nemlig 27 kilo. Men jeg kan kun sige, at for hvert kilo han tager på, er det mere af ham, som jeg kan elske ;-)

4 kommentarer:

  1. Som jeg altid har sagt: Jeg vil være hund hos dig i mit næste liv :-)
    27 kilo lyder da meget rimeligt??? Det ville da ikke være godt hvis han blev ved med at tage på med den fart som han gjorde da som lille.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Han er ikke kedelig ham Danny, gang i den, godt han er ok efter hans stunt. Han ser sørme sød ud med whiskytønden.
    Karla trives også, vejer næsten det samme som Danny, 6.5 kilo ialt. Tæt på. Fnis.
    Håber at se jer på visit om en måneds tid.

    SvarSlet
  3. I dag tirsdag den 9-8-2011 :-D
    Tillykke med din 5 md's fødselsdag din "lille" terroist :-)

    SvarSlet
  4. Kære Vivi
    Danny takker mange gange for hilsen ;-)

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)