onsdag den 10. august 2011

Danny 5 måneder

  Tillykke min dreng med de fem måneder i går.
 I går var du igen ude på forskellige oplevelser. Selvom du igennem de tre måneder vi har haft dig, har været udsat for mange forskellige miljøer, så finder vi stadig nye ting, som du skal prøve.
Du var lige et hurtig smut med nede forbi din forgængers opdrætter, hvor vi fandt denne for hunde lidt grimme trappe. Som videoen viser tog du den i stive poter sammen med din far. Du viste ingen frygt, men derimod nysgerrighed og glæde for noget nyt. Hvad sagde Namba's opdrætter om dig? Hun avler kun udstillingshunde, men nævnte dine flotte vinkler og brystkasse.


Hjemme igen var det tid til lidt lækkerier på fødselsdagen. I fik en lille tyrepik på 90 cm. noget som I begge er vilde med, men ikke får så tit, og da slet ikke i den størrelse.


I og med Danny bliver ældre og stadig mere fræk over for Rino, så bliver han også sat mere på plads så han kan forstå det. Men Danny prøver stadig om den går, og tossegode Rino giver stadig efter - endnu. Jeg vil ikke blande mig, da de selv skal finder deres pladser i hirakiet.


Nu hvor vi har haft Danny i lidt over tre måneder, er jeg blevet spurgt om han ikke har været en for stor mundfuld, da han er brugshund. Dertil kan jeg kun svare et stor NEJ. Det er virkelig en fornøjelse, at have fået en hund der kan tænke selv, og er så glad for at arbejde - ja, han lige frem tigger om at få lov til at arbejde. Når han en sjælden gang kan komme til det, går han selv i træningstasken og henter forskelligt udstyr til leg. Det kan være bolde, fiskestang og bidepølse. Han har det derfor ikke særlig godt med, at dyrlægen har sagt, at han skal holdes i rimelig ro efter han stunt i lørdags til hun har set ham i morgen. Jeg håber, at han kan få grønt lys til sjov og ballade igen.. Nu må vi ses.

Ha' nu en dejlig dag derude ;-)

1 kommentar:

  1. Flot, flot klaret Danny.JEG blev helt svimmel bare af at se videoen:-)
    Blev helt glad ved at se gode gamle Rino fortælle terroisten at NOK ER NOK.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)