tirsdag den 18. september 2012

AD HD

Så kom dagen, hvor Danny skulle røngtenfotograferes for HD og AD. Vi havde tid allerede kl 9.30. Et hæslig tidspunkt at køre til Hellerup på, da der er rigtig tæt trafik ind ad motorvejen.


Vel ankommet gik jeg ind på klinikken, for at se om jeg kunne tage ham med ind. Jo jo jeg skulle bare hente ham. Vi gik direkte ind i røntgenrummet, hvor Danny straks sprang op på røntgenbordet, som var temmelig levende. Det generede dog ikke knægten, der hurtig fandt balancen. Jeg tog ham ned, da han skulle bedøves på gulvet, men inden da..


blev hans papir tjekket efter. Derefter fik han bedøvelsen.


Der gik ikke mere end et minutter før han dejsede omkuld.


Puha, jeg kunne ikke lide og se ham ligge der. Jeg havde Rino i frisk erindring, da han også lå på den måde, lige inden han fik den sidste sprøjte.


Efter Danny var gået omkuld blev jeg sendt udenfor døren, mens optagelserne stod på. 


Mellem optagelserne fik jeg lige et hurtig kig til ham. Jeg beklager at nogle af billederne er rystede.



 

Men han lå på bordet fik han klippet klør, renset ører og tjekket tænderne som var fuldtallig og meget fine. Til slut fik han en sprøjte til at vågne op på,


hvorefter han blev lagt ned på gulvet på et tæppe. 


Han var længe om, at komme nogenlunde til sig selv.


Han reagerede på hans navn, når vi kaldte på ham.





Men dejsede hurtig om igen. Efter halv anden time var han så meget på benene, at vi kunne køre hjem.


Vel hjemme og en lille tissetur havde han stadig ikke helt kontrol over sine ben.


Han havde svært ved at holde balancen, men virkede samtidig lidt utryg ved at ligge sig ned. 

Her til aften har vi været ude og gå en lille tur og han har fået lidt kallun at spise. For lidt siden kom han med sin lille kong og ville lege. Det gjorde vi så, men han blev hurtig træt igen.

Jeg har fået hans røntgenbilleder, men den får I ikke af se før vi har den endelige status på hans hofter og albuer. Vi har en idé om, hvor han eventuelt ligger, men resultatet - ja vi må vente.

2 kommentarer:

  1. Han er sej den gode Rino :-) Men hold op en ynkelig forfatning efter bedøvelsen :-( men det må også være forfærdelig for for dig ? for du kan jo ikke som hvis han var et menneske forklare ham hvad der sker/ er sket :-( men et ynkeligt syn at se på, den stakkel.
    Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Vivi.
      Du mener vel Danny?? Han var ikke mange sure sokker værd, men det er han tilgengæld her til morgen. Vi har lige haft den helt store lege-mule-tur her i sengen. Dejligt at han er sig selv igen. <3 <3 <3 ham bare så HØJT.

      Slet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)