tirsdag den 4. september 2012

Jack to år.

Jack er, som jeg før har nævnt Danny's rigtige gode ven. Selvom Jack nu er blevet to år, så har de det stadig rigtig dejlig, når de er sammen. Vi har endnu ikke set nogle tegn på uoverensstemmelse mellem dem, men det kan komme, når Danny bliver voksen.


Som med os og kære gamle Rino deler Danny også gerne sin vandskål med Jack.


Men Jack kan også få lov til at drikke alene.


Ja skønne dreng jeg forstår godt, at Danny er glad for dig. I har jo på det nærmeste været uadskillige   siden I mødtes første gang for snart et år siden. Jack har fra første gang, rendt lige i hælene på Danny i skoven. Går Danny ved siden af mig, så går Jack ved siden af Danny.


Tilbage er der kun, at sige tillykke med de to Jack. Jeg håber, at I må få mange dejlige ture i skoven fremover. Hip hip hurra :-)


2 kommentarer:

  1. Først stort tillykke med fødselsdagen Jack :-)
    Smart den måde du har lavet videoen på katy:-)
    Dejligt at se drengene lege sammen :-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Danny kan med alle, men desværre er der hundeejere der er bange for ham. Måske fordi han ser ud som han gør, jeg ved det ikke. Jeg ved bare at de har været bange for ham siden han var lille. En spurgte engang om han var en ulv, hvor til jeg svarede ja i schæfer klæder ;)

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)