lørdag den 1. september 2012

Mon han kan ses?

Nu hvor jagt sæsonen snart starter Sverige, syntes jeg, at det var vigtig, at Danny kan ses. 


Prøv og lægge en finger over den orange vest - han kan ikke ses, vel?? Derfor har jeg købt denne lille synlige vest til ham. 


Da der er meget vildt i skovene inkl. ulve, selvom de er sjældne, så vil jeg ikke tage nogen risiko for, at jægerne tager fejl af ham og alt andet. Man har jo hørt at der også blandt jægerne findes idioter. 

Iøvrigt synes jeg, at den form for jagt de driver er meget usmagelig. Man fodrer dyrene samtidig man ca 25 meter fra foderpladserne sidder i skjul. Dyret kommer forbi for at æde, og så bang.... Det har efter min mening ikke noget som helst med jagt at gøre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)