tirsdag den 4. december 2012

Sne og galestreger

Som nævnt i forrige indlæg, så har Danny været skadet efter et uheld under træning. Han blev rettet to gange med en uges mellemrum. I lørdags lod jeg han løbe lidt fri, hvilket han nød meget.


 Søndag fik han efter en gang lineføring igen lov til, at race lidt af på skansen. Skansen er bare en høj, der stammer fra svenske krigen med nogle træer. Der ligger knækkede grene nogle steder og i bunden er der flere sten der lige rager op over jorden. Det var på en af de sten, af Danny gled på i sneen,  og at bagbenene smuttede ud til siden, så han faldt ned på bagparten mens han stadig løb. Jeg kan efter nærmere gennemgang ikke se noget på ham, men da hans behandler er i området på torsdag, bliver han lige efterset, som en afslutning på hans galestreger. Hun foreslog i øvrigt, at jeg fik fat i en spændetrøje til ham :D Hvad mon hun mener med det??
Selv om vi ikke har været i skoven med Danny og Jack, kom Jack alligevel lige en smut op forbi vognen. Stakkels drenge. De kiggede meget langt efter hinanden, og der er vist ingen tvivl om, at de gerne vil lege. Men det må vente.

1 kommentar:

  1. Hvor ser han dejlig ud med sne på næsen :-)
    Hold da op hvor lyder det dramatisk - spændetrøje - makabert - men helt sikkert til hans eget bedste, håber det virker, så han igen kan komme ud og lege med sin gode ven Jack og igen komme i gang med alle de udfordringer han elsker så højt :-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)