fredag den 12. april 2013

Vil ikke bil men gerne lege

Danny er blevet mere og mere modvillig, når vi skulle ud og køre. Vi har haft svært ved, at finde ud af om det skyldes, at jeg har fået en anden bil, eller om han igen har fået problemer med hans nakke, der giver han gener under bilkørsel. Derfor prøvede vi, at lokke ham ind i en anden bil, som han også var tilbageholden med. Først da Harry satte sig ind på forsædet og lokkede ham, sprang han frivillig ind. 
Nu er det ikke sådan, at jeg giver efter for ham til daglig. Nej jeg guider ham bestemt ind. Tit må jeg dog løfte ham, da han bare ikke vil i bilen, men han får ikke lov til at vinde.


Selv om jeg har fået et tilbageslag i min sygdom, og har det helt ad h...... til, så fik knægten lov til, at lege lidt bid med Harry. Da jeg havde mine tvivl om hans nakke, fik han ikke lov til, at lave et konkurrence stop men en fremadsendelse med bid.



Da jeg som sagt undrede mig over Dannys ændrede adfærd omkring bilen, tog jeg ham med til Lone i dag. Det viste sig, at han var skæv i nakken, præcis som da han var hvalp og ekstrem køresyg. Jeg er lidt spændt på, at se om det har hjulpet, men de næste dage skal vi begge have fred.

Vi kommer ikke til træning hele næste uge. Om jeg bliver klar til FP på lørdag må tiden vise. Lige nu kan jeg hverken køre bil eller klare hunde galpen efter det anfald jeg havde i onsdags. Jeg ved af erfaring, at det kan tage sin tid, men knægten skal ikke snydes for aktiviteter, om end det vil blive i korte og flere intervaller herhjemme.

1 kommentar:

  1. Håber det bliver ok igen med hans antipati mod at køre bil.
    Tak for nogle hyggelige dage i jeres behagelige selskab:) trods sygdom.
    Rigtig god bedring :)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)