lørdag den 7. januar 2012

Hjem til Vittsjö

Netop landet på Vittsjö camping. For inden havde Preben ringet og sagt at vi kom. Jack glæder sig altid til, at se sin legekammerat, og omvendt. Han løb straks hen til bilens bagagerum, hvor Danny og Rino var. Danny blev lukket ud, så han og Jack kunne få deres sædvanlige løbetur. At han har hetzselen på skyldes, at han er spændt fast i bilen ved siden af hundeburet, og at jeg ikke havde fået den af ham inden legen gik i gang. Jeg prøvede flere indkald med bidepølsen, og han kom de fleste gange. De gange han ikke kom, var han for langt væk i legen. De to unge drenge er lidt for voldsomme, så Rino skal ikke detage i deres vilde leg. Han fik i stedet en rask travetur senere.


Man bliver høj, når træningen giver pote :-)

1 kommentar:

  1. I nåede ikke engang ind på pladsen ser jeg :-)
    Ses i morgen :-)
    Knus :-) Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)