fredag den 13. januar 2012

I Hedvigs fold.

Danny hygger sig rigtig, når han kan få lov til at strække ud i Hedvigs fold. Inden han fik lov til at løbe i folden, fik han en god gang lydighed med klikkeren. Desuden fik han lov til at søge efter genstande, som er en ting han elsker. Sit og dæk øvelserne går også bedre igen. Jeg tror, at han igen er ved, at være modtagelig for indlæring. Jeg skal ærlig indrømme, at hans pubertet har været lang og sej, men jeg har med vilje lade ham fået fred til, at være hormon forstyrret. Med Danny har der slet ikke været ret meget kontakt i den periode, og når der ikke er det, nytter det heller ikke noget at stille større krav end det han kan kaperer.. Jeg ved, at der er hundefolk der desværre har en anden opfattelse af tingene, men dem om det.


Jeg glæder mig til, når vi for alvor kan gå i gang med træningen. Det tror jeg snart, at vi kan. 

Elsker mine drenge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)