søndag den 1. januar 2012

Nytårsaften

Det var med lidt spænding, at vi så frem til nytårsaften. For hvordan ville Danny reagere, når de for alvor begyndte at skyde af. Ville han følge de fem forrige hunde, som var ligeglade med bulder og brag?
Den lille men mørke video fortæller vist hans reaktion lige efter midnat.


Da han havde siddet og kigget i nogle minutter, gik han hen og lagde sig til at sove i sin alt for lille kurv. Det får mig til at spørger jer læser, om I ved, hvor man kan købe en stor billig hundepude. Jeg synes nemlig, at 600 700 kr er lige toppen for en sådan særlig hvis man skal have to stk.

Nytårsmorgen var det rigtig putte tid med begge drenge. Rino ligger i fodenden, men Danny, han kan ikke komme tæt nok på. Det er svært, at få en video med ham, hvor han rigtig ligger og gasser. Det lykkedes i starten af denne lille og korte video.


Vores hunde skal forkæles på en fast og konsekvens måde. Og de nyder det :-)

1 kommentar:

  1. Luksushunde :)
    Kunne heller ikke forestille mig at Danny skulle have problemer med nytårsfyrværkeri når han ikke lader sig skræmme af alt det andet han er blevet præsenteret for :-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)