fredag den 26. oktober 2012

En forkælet dreng

Danny har til svømning for første gang i lang tid. Hold da op hvor han nød det. Har er vist det man kan kalde en rigtig vandhund. Alligevel var han pokkers lydhør i dag. Der var ingen grund til, at binde ham, da han skulle spules ren, og han satte sig pænt ned og ventede på, at jeg åbnede døren. Han havde tid til at vente på, at komme op i bassinet. Jeg blev lidt i tvivl om det  nu var den rigtige hund, jeg havde fået med :-)

Efter svømningen kørte vi en tur ned til Havdrup til Kenjan, hvor jeg købte en boldkanon. Tanken er, at når jeg træner så meget alene, at jeg så kan belønne knægten, når han løber væk fra mig på kommando. Eksempelvis i fremadsendelser og ronderinger. Den vil også være god på døde genstande, som han endnu ikke vil gø på - endnu. Så længe det er bolde eller små bidepølser går det fint, men prøver jeg med en jakke fatter han ikke en meter - endnu.


Det sår Danny pådrog sig sidste weekend heler også rigtig godt, og så man kan se på billedet, så er det næsten helt lukket. Han skal være på penicillin til og med søndag. 
Egentligt troede jeg ikke, at han måtte svømme med sådan et sår, men det havde ikke noget at sige.


Knægten og jeg får en lang dag i morgen. Man skulle næsten tro, at han ved det for han er allerede gået i seng, og jeg mener i seng. 

Godnat min dreng og drøm sødt :-)

2 kommentarer:

  1. Lyder lidt som om du har fået den forkerte hund med i svømmehal:-)men han er jo blevet ældre og meget meget klogere siden vi så ham svømme sidst:-)
    Legetøjet ser interessant ud, men såret ser grimt ud:-( hvordan har han reddet sig det sår??
    Så Danny og dig skal sove arm i pote i dobbeltsengen i nat :-D Hvor hyggeligt:-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Danny og Jack løb og legede i skoven med 200 km i timen, så han må have revet sig på en gren eller lignende.

      Det bliver hurtigt for varm for knægten og ligge og putte, men det er hyggeligt så længe det vare :-)

      Slet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)