fredag den 17. maj 2013

En glad vandhund

Siden sidst er der ikke sket det store. Tiden er gået med træning og hygge med knægten. Sådan var det også i dag. Vi tog op til Markaryd, hvor vi skulle handle lidt ind. Da vi nu var i nærheden træningspladsen, tog vi derop for at træne lidt. Det blev også kun meget lidt for, hverken knægten eller jeg var særlig gearet til noget som helst i den varme. 
Termometeret viste 29,7 grader i campingvognen da vi kom hjem... Puha. Da vi er i Sverige, var der råd for varmen. Nemlig badning i søen. Og det nød knægten. Efter en rum tid i vandet, blev han kaldt op, så han kunne tørre. Danny er meget længe om, at blive tør, da han trods utallige børstninger stadig har en kraftig underuld.


Tilbage i vognen eller rettere på terrassen drak han en god skål vand, hvorefter han tog en lille sleep. Da jeg gik igen med maden til grillen, begyndte Danny meget mod forventning at vise tegn på sult. Jeg havde ikke troede, at han ville æde i den varme, men jo. Han satte lige halv anden kilo lam til livs, og så sov han godt et par timer til. 
Egentligt burde jeg nu tage ud og arbejde en halv times tid nu, hvor vi kun har 22 grader... Nej vi skal tidligt i seng knægten og jeg. I morgen er vi inviteret til Pinsefrokost alle tre. Jo jo vi fik skam besked på, at tage knægten med... Måske skulle han have en tur med børsten inden da, så han kan være pæn i pelsen :)

1 kommentar:

  1. Ser hyggeligt ud :-) og Danny synes også at Bjarne skal køles lidt ned ser jeg, så kan han lade være med at sidde i vejen kan han :D. Dannys tykke pels skyldes jo sikkert den måde han bliver fodret på :-) EET stort muskelbundt med en fantastisk pels :-)
    Pinsefrokost i den varme håber det er i et kølerum eller ved en dejlig sval sø ;-)
    Nu skal vi jo ikke brokke os for det er jo det vi har ventet på og sukket efter hele den extremt lange vinter.
    God pinse til jer alle og hils min mand og giv ham et stort kram fra mig.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)