lørdag den 25. maj 2013

Min dejlige dreng

Vi kom ikke til træning i dag, da jeg for anden dag i træt vågnede med en hoved så stort. I stedet kom han ud på selvtræning her sidst på eftermiddagen. Det blev til fri ved fod, dæk, indkald, fremadsendelser på figurant (Preben) og død genstand, spor som Preben også lagde, med- og modløbs stop og indtransport. I indtransport mangler han stadig noget selvkontrol, men det er blevet meget bedre.

Desuden fik han to langtidsafdækninger, hvor jeg fik taget billederne her.





Jeg behøver vist ikke at sige, at denne herlige knægt smelter mit hjerte gang på gang, med hans små charmerende frækheder så som, at invitere til leg for så at stikke af med legetøjet, mens han holder øje med mig.. <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Skønne billeder :)Skønt med en hund der kan bruge hovedet og drille og lave lidt fis med sin mor :) Der er helt sikkert INGEN der kender bare lidt til jer/læser her/ser jer sammen osv. der er i tvivl om hvor højt i 2 elsker hinanden.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)