torsdag den 30. maj 2013

Ny figurant til skjul??

Vi var i Hillerød i en anden anledning i dag, og i den forbindelse tog vi lige omkring schæferhundeklubben. Jeg ville lige lade knægten rondere en omgang på skjul. Det gik som sidst rigtig godt, og jeg havde lagt en belønning i hver tredje skjul. Det er virkelig noget, som han kan lide, og han har endelig langt om længe sluppet mig, og er begyndt at søge ud :)


Da Danny var færdig med sin omgang, satte han sig ind i skjulet helt stille. Han havde ingen øjenkontakt og var passiv. Så kunne jeg eller rende rund om alle skjulene og lede efter en belønning og sige vov vov vov vov vov..... eller??


Nej nej holdt stop nu lige en kende!! Det passer jo slet ikke!! Sandheden er, at han lagde sig ind i skyggen efter han havde lavet et par rigtig flotte omgange, og da jeg ville tage et billedet af ham, tog han fat i bide pølsen, og løb ud med den.. Syntes selv, at jeg fik et sjovt billede ud af det :)

3 kommentarer:

  1. :) Godt der var en anden forklaring på det ynkelige billede øverst :D
    Men sjov historie til det 2. billede var det nu alligevel :D
    Min hjerne kom med en billedserie så sjov at min mand vågnede og spurgte om der var noget galt fordi jeg sad at grinede højt for mig selv :D
    K.H.Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Vivi fik du OB hevet ud af hans skønhedssøvn??

      Slet
  2. Ja det tør siges :D Han er jo vant til at jeg er musestille når han sover til middag ;-)
    Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)