lørdag den 4. maj 2013

Wow hvor det bare kører...

Som overskriften siger, så går det bare derud af. Vi var til træning igen i dag. Kåringsholdet tog i skoven, hvor vi trænede endnu en omgang rondering. Først en kort bane, med Holger Danske figurant. Danny styrtede ud og vov vov vov. Han blev naturligvis belønnet og kom tilbage i bilen. Derefter var det næsten en hel bane på små tre hundrede meter. Danny blev igen dækket af. Et klap i hænderne og rondér. Ud til Holger Danske og vov vov vov. Det er første gang, at han har holdt bevogtningen, og ikke er gået fra en passiv figurant, selv om det tog sin tid for mig, at komme gennem underskoven med grene samt andet godt til, at falde over. Yeah!!!

Tilbage på træningspladsen fik han et par rigtige gode konkurrence bid, trods det jeg havde fået en knaldende hovedpine og tinnutus. Han er blevet rigtig god til, at kordinerer sit spring så han ikke glider af ærmet.

Derefter smed jeg knægten i bilen, og tog ud og lagde tre små spor. (Trængte til at få fred for galpende hunde) Målet med de små spor var, at få opstarten i med- og modvind. Han havde ingen problemer, men derimod var han lidt længe om, at markere i dag. Helt bevist, havde jeg langt genstande af plastik, da han med tiden skal kunne markere alt.

Alt i alt har det været en dejlig trænings dag, hvor han tydeligvis har rykket sig - igen.


Dårligt billede, men det eneste der er taget i dag. Vi er på vej tilbage og hente sporflagene. Kigger man efter på billedet, så kan man se porten, hvorfra sporet startede :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)