lørdag den 29. juni 2013

Er Danny syg??

Puha han har hostet flere gange de sidste dage. Nogle gange lød det som om han nærmest var ved, at blive kvalt. Jeg havde derfor kontakt til min dyrlæge privat i går, da hun holder fri om fredagen, og er nu i gang med, at samle afføringsprøver så vi kan få be- eller afkræftet, at han er ramt af hjerte lunge orm.

Han virker dog ikke mere træt en sædvanlig, og er også helt med på en cykeltur med Preben. I dag har vi også været på et godt skovspor, selv om jeg stadig ikke er på toppen. Sporet gik over to stier, som han klarede fint, men man kan godt mærke, at det er et par uger siden vi gik sidst. På vej tilbage fik han fært af noget, som han bare ville efter. Det fik han dog ikke lov til. Da vi var kommet tilbage til bilen opdagede jeg, at jeg havde tabt hans lille K9 bidepølse, så vi gik tilbage i skoven. Pludselig trak han helt vildt, hvor han tidligere fik færd. Jeg slap linen, og han løb små tyve meter ud og markerede. Der lå hans elskede bidepølse. For pokker det  var jo det, som han ville sige, da vi gik tilbage. Og jeg misforstod ham!!

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at Danny får BARF, og han elsker det. Men med de mængder han kan sætte til livs, må jeg også se på, hvad det koster. Jeg har derfor i dag bestilt fra et nyt sted nemlig Das Tierhotel i Tyskland. Deres store udvalg ser temmelig indbydende ud, og rigtig mange har anbefalet det. Det er nu kun, skal vi kalde det luksuskød som lam, hest, kylling, kalkun, vildt og fisk jeg har bestilt. Selv med en porto, er det ca halv pris af, hvad Rigtig Hundemad tager for det. Det er også en slags penge. Ydermere bliver det leveret lige til min hoveddør. Kan det blive bedre??


1 kommentar:

  1. Tror du ikke at det er dig der har smittet Danny?? Det lyder da som om det er det samme som du fejler?
    Lyder spændende med det nye hundemad til ½ pris leveret lige til døren :) sparer også udgifterne til benzin :D

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)