søndag den 3. juli 2011

En varm dag i køkkenet

Vi gik tidligt på engen. Jeg ville egentligt have været hele Engsøen rundt, men kunne mærke på drengene, at de ville hjem i skyggen. Det kunne jeg godt forstå, da jeg så på termometret. 26,4 inden kl. 10. Pyha!!


Med den varme er det helt ulidelig for alle, at være ude i solen. Så jeg gik i gang med at lave lidt grønmix til drengene. De er vilde med det.

Når jeg laver grønmix til hundene, så bruger jeg en rigtig god blender, en skål, bøtter, spækbrædt, kniv og en ske.

Der til skal der masser af lækre grøntsager fra årstiden, nødder, ymer (sidste gang) fiskeolie, bær, urter og nogen gange æg

Det hele blendes sammen til en grødet masse, som drengene bare elsker, hvorefter det hældes op i bøtter og fryses ned.

Til slut et par billeder af drengen fra i aftes.
Dejlige gamle Rino.

Den elskelig flab Danny ;-D

3 kommentarer:

  1. Det er lidt underligt at se dine varme og knastørre billeder- når mange af os i hovedstaden ufrivilligt har fået indstalleret "gratis" svømmepøl- gratis og gratis regningen kommer jo i form af rens og oprydning. dejlig mad du har lavet til drengene - og undskyld at jeg tog alle rabarberne sidst :-) har lige spist grød til aftensmad mums:-) tak for mad.

    SvarSlet
  2. lige en ting til :-) Det ligner altså ikke Danny :-) men sjovt billede.

    SvarSlet
  3. Danny, Danny hvem?? Ham her er en rod!!

    Håber at mine rabarber smagte ;-D

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)