torsdag den 7. juli 2011

Nye tænder

Da vi var i nærheden af Søborg, var vi lige en kort tur forbi Danny's opdrætter for at se deres nye avlstæve, men også for at han kunne se Danny, som han ikke har set siden han forlod kuldet i maj. Det var også opdrætteren der opdagede hele fire nye kridhvide fortænder. Jeg havde ikke ventet, at de allerede ville være fremme nu, da så sent som i går så, at han blødte fra fortænderne. Desværre fik jeg ingen af de mælketænder.

Gode gamle Rino er forlængst forduftet efter nattens luftetur, men Danny skulle lige have en turbo tur i haven med dertil graveri.

Han startede med plænen, hvilket jeg bare ikke vil have.
Så løb han hen til en hul, hvor jeg har haft en rhododendron stående. (det er ikke Danny's skyld, at den er væk. Den led frost døden) Han gravede så jorden fløj omkring ørerne på mig.  Selv om han er glad for at grave, så er det meget lidt han har ødelagt :-)

Mon han har nået kineserne??

Han var i øvrigt på vægten i dag, og har nu nået en vægt på 20,7. Det er ikke fordi, at han vokser så meget i højden i øjeblikket, det er mere i bredden. Han er en dejlig kompakt lille fyr med en solid muskelmasse.

2 kommentarer:

  1. Store dreng det går bare stærkt 20,7 kilo. Vejede Karla i går 3,7 kilo. Lige en mundfuld.

    SvarSlet
  2. Det er noget hans mor bliver rigtig glad for - når han sådan endevender haven ikk'?
    Kan du ikke sende ham hen i kompostbunken i stedet for :-)men kors hvor han hygger sig kan man se.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)