fredag den 1. juli 2011

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

DANNY!!!!!!! For f.... dit lille bæst!! Det var lige præcis det, som jeg sagde, da jeg kom ud fra badet i morges. Danny synes åbentbart ikke, at han havde tid til at vente til jeg havde været i bad. Der skulle ske noget, og det skulle bare være lige nu!! Det er nogle dage siden, at han fandt ud af, at han kunne komme op i sengen, hvilket han også havde benyttet sig af i morges. Ja, han stod sågar helt oppe på buret, da jeg kom ind.


Inden da havde han bidt hul i et par cremer

og ødelagt et par haveblade og en skrivelse over hvalpens udvikling. Desuden havde han flået min mobil ud af coveret og tændt fjernsynet. Og Rino?? jo han ved ganske godt, at Danny er forkert på den, så han var den der var gået ;-) Min søde elsklige Rino.

 Det siger vist sig selv, at Danny ikke havde de store stjerner hos mig lide på det tidspunkt. Men når han så kommer hen og slikker mig på hånden samtidig med han kigger op med sine skønne og varme brune øjne, så er jeg bare solgt og han er tilgivet det lille bæst ;-D Selv om han til tider er en STOR terrorist, så elsker jeg ham meget meget højt. Ja dem begge to.

For at køle Danny lidt af tog vi en tur ned på stranden, hvor han kunne få afløb for noget af alt sin energi. Her fik de leget med en anden unghund. Som det fremgår af videoen, så er Danny meget glad for vand, og har ingen problemer med at svømme.


Apropos svømning, så skal begge drenge til svømning senere i dag. For første gang skal Danny alene i vandet. Rino kommer i lidt senere så de kan få lov til at lege lidt. Herefter kommer Danny op og Rino kan få lov til at svømme.

Jeg glemte iøvrigt at sige i går, at han var på vægten hos dyrlægen. Han har nået en fin vægt på 19,3 kilo.
Ha' en dejlig dag derude ;-)

1 kommentar:

  1. Yeah, sikke en fest han har haft den gode Danny - kan godt forstå greven fortrak sig til et mere stille sted da han så hvor det bar hen med Danny:-) Dejlig bade film.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)