mandag den 25. juli 2011

Så lykkedes det endeligt

Lille Danny har igen haft et par lidt pjevset dage op til weekenden. Ikke fordi han var synligt utilpas, men han klynkede lidt mere end han plejede. Som med børn kan lidt is jo altid hjælpe.
Danny's is var en bold med hakket oksekød. (Bolden blev fyldt og derefter frosset ned. Det er en lækkerbisken til en bette pjevs) Det er også en lækker guf på en varm sommer dag.

I dag skete det så, at jeg endeligt fik en af hans kindtænder. Han mangler hjørnetænderne, men så tror jeg også, at han har været det hele vejen rundt. Det er lidt svært for mig at se det. Jeg var ellers ved at tro, at jeg ikke skulle have en tand eller to fra ham. Nu har jeg fået en, og den bliver godt gemt, som mine tidligere hundes tænder.
Danny's mælketand fra forsiden.
og her er det fra rod siden.

Igen i dag var Danny lige en hurtig tur på vægten. Han har ikke rigtig ville spise de sidste dage, så jeg var lidt spændt på, hvor meget han havde taget på. Han tager stadig pænt jævnt på, og han vokser harmonisk. Hvad vejer han så? Jo, han er kommet op på 24,6 kilo.

2 kommentarer:

  1. Kære K
    Så håber jeg at han bliver frisk igen.. Håber ellers at du stortrives.
    kh Lone

    SvarSlet
  2. Godt at det endelig lykkedes for dig at få en af hans tænder:-) tillykke med det:-)
    Knus fra Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)