tirsdag den 5. juli 2011

Trætte Rino og sløje Danny

Rino var med sin far i Sverige i weekenden. Preben fortalte, at Rino havde været stille hele weekenden. Så stor var gensynsglæden da han kom hjem. Det virker som om, at har lidt svært ved at klare den fugtige varme, som vi har haft de senere dage.


Det har ikke været meget bedre med Danny. Hele dagen i går havde han feber, ja han var nærmest hed, og ville bare ligge og kæle. Og det skulle være i min seng! Jeg fik kigget i hans mund, og bagerst så jeg, at han var hel hvid og de store molar (kindtænder) er rigtig godt på vej. De er dog ikke brudt frem endnu, men der er store ømme buler, hvor de kommer. De forklare hvorfor, at hverken bold eller andet herligt legetøj ikke dur i øjeblikket. 


 I dag var han ikke varm, så jeg tog til træning med ham. Han fik gået spor med stor iver. Vi var sammen med de andre fire hunde gået ud på marken, hvor der var smidt ti kort. Ialt blev der fundet syv kort, og tænk, Danny fandt de tre ;-)

Danny lå også i dag og gassede i min seng, og pludselig lød der et bump og en hylende hund kom haltende ud til mig.  Stakkels Danny var faldet ned, sikkert på ryggen eller siden, for han plejer meget elegant at hoppe op og ned. Efter at han havde hvilet sig lidt og jeg efterfølgende havde "pustet" på potten var der ikke mere i vejen, og han løb gladeligt rundt igen.


Jeg har før fortalt, at Danny tit letter ben, når han tisser. Det fik jeg et billed af i går. Ja, han er ved at være en stor dreng, når han eller ikke kommer galt afsted ;-)

1 kommentar:

  1. Mon ikke Rino savnede sin lillebror lidt da han var med far i Sverige?
    Måske Danny var faldet i dyb søvn og det var derfor han faldt ud af sengen - stakkels Danny.
    Tænk at han allerede får sine blivende tænder,hvor går det bare stærkt.
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)