søndag den 31. marts 2013

Yes det kører bare...

 Er man en vildbasse er det som regel og lig med skrammer. Det er nu ikke lige det billede her under viser. Billedet på taget i går, hvor han havde fået noget skæl omkring den såkaldte fedt knude. Det er kun der han har skæl.





 Da drengene hyggede sig rigtig godt i går, og Danny var blevet lidt snasket, tog jeg ham med ned til slæbestedet, hvor der er et bord, som jeg kunne sætte ham op på. Inden jeg gik i gang med børsten, kiggede jeg lige knægtens lille knude efter og fandt det her sår. Jeg må indrømme, at jeg ikke længere kan lide det, så i morgen bliver der bestilt tid hos dyrlægen. Nu vil jeg have det set efter, at det ikke er noget snavs. Jeg kan jo bare håbe på, at det er en tand under deres leg, der har revet hul.



Det er nemlig det, der er sket på hans højre bagben. Her er det godt nok kun en hudafskrabning. Begge skrammer er blevet renset godt igennem.


Efter drengene havde tumlet i dag, tog jeg lidt afdækning inden det hed rondering og fremadsendelse. Rondering med Preben og et par virkelige flotte fremadsendelser med Göran. Da var intet tøvende over knægten, tværtimod var det hårdt og lige på med to meter langt bremsespor og en flot flot halsgivning. Det var allerførste gang han var på Göran, og det virker nu, som om han endelig har forstået det. Er lidt spændt på, hvordan han reagere på lørdag, når vi skal til træning i PH. Vi må se, men indtil videre er jeg mere end tilfreds med min lille prins :)


Hjemme igen gnavede knægten lystig videre på et par økologisk okseben, som han fik i formiddags. Om lidt står den på en af hans ynglings retter nemlig kylling. Hvad mere kan han så forlange?


3 kommentarer:

  1. Han er så dygtig den gode dreng. Sådan nogle skrammer er sikkert at forvente når man har sådan et aktivt hundeliv. Krydser fingre for at det er ingenting. Knus.

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok grimt ud, håber dyrlægen kun har positive ting at fortælle på torsdag.
    Luksus hunden lever sit luksus liv (griner)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)