onsdag den 10. juli 2013

Diplom og status.

Med posten i dag kom diplomet fra bestået hundeejeruddannelse hos Irene Jarnved. Det er da meget pænt, ikk??

Hvordan har knægten det så? Jo, det køre lidt op og ned. Han er blevet mere frisk i blikket og han har fået mere appetit, men han er langt fra rask. Han har været noget slap i dag og hviler meget. Hele formiddagen foregik alene i sengen. Jeg ved, at det kommer til, at tage sin tid , måske lang tid før han bliver rask, hvis han overhovedet kommer helt tilbage igen. Da vi behandler ham på mistanken alene, hvor alle symptomer er tilstede, vil jeg også have ham undersøgt for anaplasmose og borellia. Vi skal derfor endnu en tur til dyrlægen i morgen, hvor der skal tages blodprøver på Danny. Denne blodprøve er lige så vanskelig og ramme som hjertelungeorm, men jeg tør ikke rigtig undlade det, da en del af symptomerne også kan ligne anaplasmose. Dog har han ikke balanceproblemer. 
Vi må se hvad der sker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)