søndag den 21. juli 2013

Dyrlægen ringer

 I eftermiddags ringede min dyrlæge for at høre, hvordan Danny havde det. Jeg sendte hende en mail i morgen med nogle spørgsmål, som jeg gerne ville drøfte med hende. 
Hun er tilfreds med hans tilstand, og gav samtidig grønt lys for, at vi kunne starte op på små spor igen. Den egentlige træning i PH skal vente til efter vores ferie, hvilket vil sige en gang i september. Jeg skal i stedet på tiden på, at køre noget kondition og muskelmasse på ham igen.


 Som billederne viser, så vi han rigtig gerne arbejde igen. Det laver vi med små øvelser, som apport, markeringer og andre sjove ting.

Tilbage til min samtale med dyrlægen. I morgen skal jeg ringe til klinikken og bestille tid til røntgen i næste uge igen. Hvorfor nu det? Jo vi skal se om han har fået arvæv på hjerte og lunger efter hans sygdom. Ikke fordi vi regner med, at han har taget skade, men hvis han har, så skal hans fremtidig træning vurderes. 

Uanset hvad så elsker jeg bare den dreng, og vil til hver en tid indrette mig efter ham <3

2 kommentarer:

  1. Får i besked med det samme når i har fået taget røntgenbilleder? Vi krydser fingre og alt hvad der ellers kan krydses :)
    Han ser godt ud, men man ser tydelig længslen efter at komme til at arbejde i hans øjne.
    Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep vi får svar med det samme. Det man kigger efter er arvæv :)

      Slet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)