tirsdag den 2. juli 2013

Mat og stille

Danny virker mere påvirket og mat i dag. Han har hostet mere, og har ikke haft noget videre appetit. Ja, det er den dreng, der kan sætte 1 kilo til 1,5 til livs i snit pr dag. Jeg har derfor tilbudt ham mad flere gange i dagens løb, men nej tak. Han spiste dog lidt til aften, men slet ikke det han plejer. Han er også stadig varm, og har han samtidig ondt i halsen, så er det jo fuldt forståeligt.

Jeg fik fat i dyrlægen på sms her til aften. Afføringsprøverne var negative, men det var også kun for to dage. Nogle gange skal der nogle flere til, før man kan ramme en med orm. På grund af Dannys tilstand, hvor rigtig mange symptomer er tilstede på hjerte lungeorm, bliver han nu sat i behandling som værende ramt. Også i og med at han har fået det værre siden i går. Det betyder ro en tid fremover. Lige nu er det ikke noget problem, da han sover en del af tiden. Han flytter sig med rundt i hus og have, hvor vi går, men han ligger sig med det samme. Desuden er han utrolig hængende. Nej, han har det bestemt ikke godt, men mon ikke det vender i løbet af nogle dage. Jeg vælger at tro det...

2 kommentarer:

  1. Hvor meget har han egentlig tabt sig? det lyder bestemt ikke godt :(
    Heldigvis får han jo masser af opmærksomhed, kæl, klap osv. osv.
    Vivi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det ikke Vivi, men han er for tynd nu. Han er til gengæld også begyndt og spise igen, hvilket er rigtig gode tegn. Men det kommer til, at tage tid, før han er helt oppe igen..

      Slet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)