tirsdag den 30. juli 2013

Så småt i gang igen


Knægten og jeg er taget hjem til Vittsjö i denne uge. Vi nyder det begge to men nok mest knægten, da vi langsom er startet op på de normale daglige gøremål. I går var det meget lummert, og Danny var mildest talt lidt irriterende og være sammen med. Det klarede vi på en for ham meget morsom måde, nemlig en tur i søen, hvor der endnu ikke er forekomst af alger. Han fik dog kun en kort svømmetur, hvor han konstant kom med en pind og ville lege. Da jeg ikke reagerede forsøgte han med flere. Til sidst blev han dækket af, hvor han fik lov til lidt selvkontrol. Uha det var svært med alt den opsparet energi.

I morges da vi gik dagens først lufte tur omkring skansen, kunne jeg næste ikke få ham til, at slippe mig. Han ville gå plads, og kiggede konstant op på mig. Uanset hvilken bevægelse jeg tog fulgte han mig trods det jeg flere gange sagde fri til ham. Han ville bare i gang igen.
Over middag tog vi en tur i brugshundeklubben. Her slap jeg ham, så han fik lavet de han skulle. Så tog vi en kort lineføring, afdækning med indkald, markering og et par små runderinger, med en flot halsgivning og straks belønning. Alt i alt en lille halv time. Så længe vi ikke har fået grønt lys til, at klø på, så tager vi det roligt. Det kan jo være, at vi får lov på fredag, når vi har været i røntgen.. Jeg håber det, for vi trænger begge to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)