mandag den 15. juli 2013

En frisk dreng på tur


Vi havde i dag en rigtig frisk og glad dreng med på tur til Forsakar bäcken, ca. 20 kilometer syd for Kristiansstad. Vi tog kun afsted, da Danny havde fået grønt lys til, at gå tur i flexline. Ikke fordi at han i dag lige havde lyst til, at "gå" tur. Næ, han løb tur og han nød det. 
Han havde meget travlt med, at læse nye aviser, og kunne simpelthen ikke tage det roligt. Derfor fik Preben linen, da vi flere steder var meget tæt på skrænten ned, og når jeg siger ned, så var det lige ned 25 - 30 meter nogle steder. Og derned var der vand, noget knægten slet ikke kan modstå. Nogle gange kunne jeg godt mistænke han for, at være en labrador på grund af hans glæde for vand og hans sorte pels :D
Jeg vil nu lade billederne fra den skønne natur tale for sig selv.











Efter Danny har været syg, har han ikke været den helt store spiser, hvilket passer mig glimmerende. Nu kan han nøjes med 500 - 700 gram kød om dagen. Det fik han også da vi kom hjem fra turen. Han fik et kødfuldt lamme ribben, som jeg havde købt hos das Tierhotel, som jeg iøvrigt er meget tilfreds med.

I skrivende stund er knægten endelig gået omkuld. Når jeg skriver endelig, så er det fordi, at de sidste dage er der sket en mærkbart bedring med Danny, og der skal ske mere og mere hele tiden. Da han stadig er i behandling, skal han holdes i ro, men må gerne gå tur indtil hans behandling er ovre. Nu kan man vist ikke ligefrem kalde det gå tur på den små to kilometer korte tur ved vandfaldet i dag.
Det er dejlig, at han igen ligner min dreng, for det var ikke spor sjovt, at se ham så syg og uden lyst til noget som helst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)