torsdag den 30. juni 2011

Træt af poser

Jeg var blevet så træt af, at slæbe de forskellige remedier i poser, så jeg besluttede mig for, at købe en taske til tingene. Det er godt nok ikke så mange ting, at jeg har med endnu, men der er da liner, seler, bolde, legetøj, skind, guffer, vand og skåle. Desuden har jeg drikke vand med til mig selv. Jeg ville gerne have Danny's navn på tasken, og så skader det vel ikke, at lave lidt reklame for kennelen, hvor han kommer fra?? I øvrigt så synes jeg, at tasken er flot med hans navn på. Måske skulle han have haft et grønt halsbånd i stedet for det lilla, som han fik??
 

I dag har Drengene været hos dyrlægen. Rino skulle have fornyet sit pas, og Danny skulle bare med ind og hilse på. Dyrlægen skamroser Danny, med beskrivelsen af, at han er yderst velproportioneret med en dejlig kraftig muskelmasse. Rino bliver hele tiden omtalt som en rigtig dejlig hund, der har ændret sig meget i de tre år vi har haft ham. Desuden kommenterede hun, hvor rolig og kærlig drengene legede sammen.

Med så dejlige hunde, kan man kun elske dem ;-)

3 kommentarer:

  1. Flot taske - går ud fra den ikke findes i lilla siden du ikke købte det :-) men med den fart Danny har på kan det ikke vare længe før han skal have nyt halsbånd og så kan du jo købe et i den skrigende grønne(stakkels Danny? griner)synes nu lilla er den helt rigtige farve til ham. Jeg kan kun give dyrlægen ret :-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Kære Katy.

    Det var en rigtig gennemtænkt ide med den taske. Danny bliver et rigtigt luksusdyr med alt det udstyr I giver ham.
    Dejligt at høre at også dyrlægen kan lide ham.
    Mange tak for reklamen.

    Mange knus

    Otto og Co

    SvarSlet
  3. Han ser så dejlig ud den Danny om han så er i lilla eller limegrøn. Alt klær ham.
    Kan godt forstå du er stolt.
    Her ligger et rødt halsbånd og en rød snor og venter på Karla. Vi skal hente hende i morgen klokken 10, får nok ikke lukket et øje i nat.
    Glæder os helt vildt meget.

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)