søndag den 6. november 2011

En dejlig strandtur

Mine tanker kredser meget omkring Rino, der har fået det bedre efter han fik rettet ryggen i fredags, men han er ikke helt tilbage, hvor jeg gerne vil have ham. Jeg har derfor bedt Lone om at se på ham igen. Venter i skrivende stund på en tilbagemelding om tidspunkt.


Selv om min bekymring for Rino er stor, så skal de naturligvis ikke gå udover Danny, som jeg tog med på en langt tur på stranden. Sådan en tur skal man ikke tænke, bare nyde en pragtfuld dreng med alle hans narrestreger og den dejlige natur vi har her. Det er virkelig noget der renser tankerne.


Nu skal hunde jo have en form for oplevelser hverdag. En have ER ikke nok til en schæfer, den skal ud - hverdag. Jeg veksler meget mellem ture, træning og træning på ture, hvilket gør at Danny aldrig bliver træt af det vi bruger vores tid på.


Selvom Danny er i puberteten og har mange skøre idéer, så er han blevet flink til at komme igen, når jeg kalder på ham. Derimod "fatter" han ikke længere, hvad det vil sige at gå i snor uden at trække. Jo jo jeg ved godt at det kommer tilbage igen, når han igen får ro på hormonerne.

Sjov, herlig og meget kærlig er han sgu min dreng ;-)

1 kommentar:

  1. Dejlig tur i har haft :-) men det er tydeligt at Danny savner sil storebror synes jeg.
    K.H. Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)