mandag den 7. november 2011

Skovtur og øen rundt.

Vi havde været ude og handle og på vejen hjem, blev jeg sat af i en lille times gå afstand fra hjemmet. Jeg havde sat mig for, at jeg absolut intet ville lave med Danny i dag, kun gå en dejlig tur i skoven. Som altid i øjeblikket har Danny en anden mening om tingene. I dag stillede han sig op til lineføring uanset, hvordan jeg gik. Han satte sig ned, hvergang jeg gjorde holdt. Ville jeg samle en pind op fra skovbunden dækkede han for den. På intet tidspunkt gav jeg ham en kommando. Jeg gav ham bare en guf, når han gjorde det rigtig - intet andet. De pubertets hunde er altså mærkelige og uforudsigelige, men for pokker hvor jeg dog elsker ham min ikke helt så lille 36 kilo tunge og 62 cm høje sorte kræ :-D


Go'e gamle elskelige Rino har også fået det bedre, men han mangler lige det sidste i at være tilbage. Han kom ikke med i skoven, da han formentligt stadig har hævelser omkring nerverne i ryggen. Han kommer derfor ud på mindre men hyppigere ture øen rundt.
Når man så, hvordan han havde problemer med at styre sin bagkrop i torsdags og så ser ham i dag efter fredagens akut behandling, er der næsten ingen samligning. Han letter ben, hopper op i sengen, når vi vender ryggen til (han må ikke springe - det forstår han ikke) I morgen bliver han endnu engang tjekket op for flere skævheder, men jeg håber og tror efterhånden, at de gener han har nu kun er hævelser omkring nerverne. Da Rino får en kort kur med prednisolon for hævelserne, kan man ikke helt sige hvilken virkning behandlingen har haft, før han er ude af medicinen, men det tegner sig positivt.


Her skal dyr have det som blommen i et æg ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se Rino har det bedre.:-)

    Ja det er vi 100% enige i at vores dyr aksl have det som blommen i ægget..:-)

    hej fra lisbeth

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre det går fremad med Rino :-)
    Danny har godt nok forandret sig siden vi sidst- han har fået et mere "voksent" udseende synes jeg :-)
    Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)