mandag den 9. april 2012

Danny har privat træner

En gang om ugen er Danny og jeg til træning helt privat. Det har indtil nu været rigtig godt, og han flytter sig gang på gang. I dag stod den på spor, da vi er rendt ind i nogle opstarts problemer, men takke være træningen her, er vi igen godt på vej. (jeg ved, hvad vi skal lave til næste gang)
Hans apportering har jeg været lidt i tvivl om han skulle side foran eller gå i grundstilling (på plads), men da det falder mest naturligt for Danny, blev vi enig om, at han bare skal i grundstilling.
I rundering er han bare til kryds og slange.
I bidearbejdet er han også godt på vej, og han er nu nået så langt, at træner vil sætte ham i voksenærme næste gang. Vi har trukket ham så langt, da træner ville have en sikkerhed for fast, hårdt og dybt bid hvergang - og det har han. Har han dog lidt problemer med, at slippe, når han har vundet styret, men i dag gik det bare rigtig godt - Yeah....
















Efter billederne her på taget, blev Danny sat på et længere stop som afslutning. Surt at Prebens kamera gik tør for plads for sikke et spring.

Han elsker arbejde min dreng :-)

3 kommentarer:

  1. Hold k... det ser farligt ud,men ligner også en rigtig flot præstation:-)
    Da Bjarne så billederne sagde han rystet: og det var det hun ville have mig til.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Nej Vivi, det var ikke det, som jeg ville have ham til :-) Han skulle bare stå helt stille, så Danny kunne gø af ham :-)

    SvarSlet
  3. Dyyyyygtig Danny ! :-) Han skal nok blive super. Hvad blev det til med gå-sele ? Knuz
    PS Tak for en igen hyggelig søndag :-) og så fik jeg igen lov at møsse Rino mellem øjnene......Aaaaahhhh. K.H. Maj-Britt

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)