tirsdag den 3. april 2012

Jeg er helt overvældet

Tusind tak for alle jeres lykønskninger.
De er kommet fra nær og fjern her på mine bloggs, mail, facebook og SMS.
Vejret har jo været helt fantastisk her i Vittsjö i Sverige.(derfor svensk flag) Solen har været fremme hele dagen og temperaturen sneg sig op på små ti grader. Den store overraskelse var besøg af venner hjemmefra, som lige kom et smut forbi i formiddags. Med sig havde en en buket af årets første tulipaner, som jeg blev meget glad for.
Andre dejlige gaver var en guld halskæde og tøj.
Tak skal I ha' allesammen.


Selv min elskede Danny gav fødselsdagskram...


mens Rino havde mere travl med den grillet flæskesteg, som Preben havde gang i.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA skønne flæskestegsrino :-) Dejligt at se, at du havde en skøn dag Katy, og at du blev fejret af alle dine drenge. Jeg er stadig i tænkeboks med, hvor vi skal spise, men det kommer nok. Knuzzz

    SvarSlet
  2. Ja det var godt nok en fantastisk dag:-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)