lørdag den 21. april 2012

Svømmetur

Kære gamle Rino har sin faste svømmetid fredag formiddag. Jeg synes, at han er blevet mere stivbenet også når han svømmer. Måske har han fået en mindre forskydning, da han blev overfaldet forleden?? Han fik derfor et svømmebælte omkring bagparten. Det fik ham til, at træde mere igennem med bagbenene.


Som det stadig kan ses på videoen, så nyder han stadig, at komme i bassinet. I skyllerummet står han og hopper og hyler af iver efter, at komme i vandet.

Senere på dagen i går, var Danny og jeg til træning, men Danny virkede lidt træt og ikke helt sig selv. Han havde ikke spist i et par dage, hvilket til tider er normalt for ham. I aftes spiste han til gengæld med stor appetit, da der blev serverede hele fiskefiletter. Begge drenge elsker hvidfisk. I dag har han været mere oplagt og har tigget mad, så spørgsmålet er om han har har været lidt utilpas nogle dage??





3 kommentarer:

  1. Synes han ser lidt trist/træt ud den kære Rino synes jeg?? Måtte lige se videoen et par gange, for jeg synes Rino sender nogen meget sigende blikke til sin mor? Han ser sej ud med "korkbælte" på :-) Glæder mig til at vise Mathias denne video:-)han vil helt sikkert sige det er super sejt.
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Rino holder bare øje med, hvor jeg er:-)

    SvarSlet
  3. Aiii hvor var det bare fint af Rino Skat (Bæk)hihi...og så tog han lige en ekstra tur uden pause ! En rigtig god idé med det bælte til bagkroppen...og hvor er det smart med tv :-)
    F.s.v.a. Danny. Jeg har nogle gange undret mig over Millas madbehov. Hun springer nemlig også af og til dage over - eller bare nipper til maden. Jeg har ikke haft fornemmelsen af, at hun ligefrem har været skidt tilpas eller træt, snarere at hun bare regulerede sin egen vægt, men hvad ved jeg. Det er måske bare en menneskekonklusion ;-)I al fald godt, at han har fået appetitten igen...Det tror da pokker, som du kredser om de drenge. Til tider tror jeg, at de får bedre mad, end de gør i kongehuset ;-)
    K.h. Maj-Britt

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)