mandag den 23. april 2012

Frihed åh frihed

Igen i dag stod den på lidt lineføring, fri ved for og apportering. Danny vil gerne gå lidt for langt fremme til, at jeg synes det er i orden. Jeg prøver ihærdig, at holde ham helt på plads. Det er ca. 10 cm. det drejer sig om, hvilket bare ikke er godt nok.. Men han er bare så ivrig min dreng. Altid med lorgrende hale uanset, hvad han bliver budt på. Desuden træner vi stadig i småtings afdelingen med hans grundstilling. Hans apportering gik rigtig flot. For første gang blev han siddende på plads lige til han fik komandoen APPORT. Han strøg ret frem og kom straks tilbage i grundstilling. YEAH... man bliver lidt høj, når man selv er tilfreds med en øvelse :-)


Lidt senere på dagen tog vi ned på stranden, hvor Danny fik lov til, at løbe frit omkring. Det sker ikke så tit, at vi tager på stranden, men han nyder friheden med lange stræk. Han blev bare ved med at løbe frem og tilbage. Ud i vandet og ind i sandet. Måske jeg skulle finde støvsugeren til bil og hus i morgen -  jeg tror det.

5 kommentarer:

  1. FLOT FLOT FLOT klaret med apportingen Danny - Det skal nok blive perfekt Katy - jeg synes i er kommet meget langt - og glæder mig til at se ham igen med alt det jeg kan læse der er sket med ham siden sidst:-) Han havde virkelig fortjent den dejlige tur på stranden.
    Du får vel ikke nogen til at hjælpe med støvsugeren?? så god fornøjelse:-) har lige været ude og købe 2 nye støvsugere i dag:-) mindre kunne ikke gøre det :-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  2. Det skulle da lige være gamle Rino. Han eeeelsker støvsugere. tillykke med de nye sugere :-)

    SvarSlet
  3. Klapper ad Danny ! Floooot. Ser herligt ud på stranden. Milla nyder det også i fulde drag - og Rino. Kan hans gamle krop ikke tåle det kolde vand mere ? K.h. Maj-Britt

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maj- Britt.
      Der er ingen tvivl om, at Rino ville elske en tur i bølgerne, men med han stive led vil jeg ikke lade ham blive kold efter en dukkert. Vi skal lidt længere hen på året, så kommer han også på stranden igen.
      Han må nøjes med sin svømning om fredagen - og han elsker det :-)

      Slet
  4. Jeg tænkte det nok. En meget fornuftig beslutning søde Katy :-) K.h. Maj-Britt

    SvarSlet

Det er så hyggeligt, når du besøger min blog. Læg gerne en lille kommentar, så jeg kan se, at du har været her :-)